Trafik güvenliği masaya yatırıldı

YEREL - 25-06-2026 13:48

Karadeniz Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz başkanlığında, ilgili kurum temsilcilerinin katılımıyla İlçe Trafik Komisyonu Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda; Kıyıcak Mahallesi’nde beton taşıyan araçların geçişleri, köy otobüslerine yönelik talepler, ilçedeki park alanları, yaya geçitleri ve hız kesicilerle ilgili konular görüşüldü.
Trafik güvenliğinin artırılması ve vatandaşlardan gelen taleplerin karşılanmasına yönelik yapılacak çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, ilgili kurumlara gerekli talimatlar verildi.
Yetkililer, vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla trafik düzeni ve güvenliğine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Günün Diğer Haberleri