Kdz. Ereğli Gazeteciler Derneği (EGD) yönetimi, geçirdiği ameliyatın ardından Belediye Başkanı Halil Posbıyık’ı ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
EGD Başkanı Şafak Erel, Sekreter Haydar Yağız ile Denetim Kurulu üyeleri Derya Gökbulut Sağlam ve Hakan Kurttekin’in katıldığı ziyarette, Başkan Posbıyık sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek, en kısa sürede ilçe halkına hizmet etmek üzere görevine kaldığı yerden devam edeceğini ifade etti.
Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, Karadeniz Ereğli ve ülke gündemine ilişkin konularda da karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu.
EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti
Admin






















