YEREL
Giriş Tarihi : 24-06-2026 16:40

Kdz. Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

Kdz. Ereğli Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla düzenlediği geleneksel aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Belediye tarafından 26 Haziran 2026 Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda vatandaşlara aşure dağıtılacak.

Kdz. Ereğli Belediyesi aşure paylaşacak

Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik beraberlik duygularını pekiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olduğunu belirterek tüm vatandaşları aşure paylaşımına davet etti.

26 HAZİRAN CUMA SAAT 13:45.. İNÖNÜ PARKI

Başkan Posbıyık açıklamasında, "Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum" dedi.

Kdz. Ereğli Belediyesi'nin geleneksel hale getirdiği aşure ikramı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.45'te İnönü Parkı'nda gerçekleştirilecek.

AdminAdmin