BAŞKAN POSBIYIK’TAN “RAMAZAN-I ŞERİF” MESAJI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, İslam âleminin Ramazan-ı Şerife kavuşma sevincini paylaşarak Müslümanların bu özel ayını tebrik etti.

YEREL - 18-02-2026 12:26 854 kez okundu.

BAŞKAN POSBIYIK’TAN “RAMAZAN-I ŞERİF” MESAJI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, tüm halkın Ramazan ayını kutladı, mübarek ayın tüm dünyaya huzur, bolluk ve bereket getirmesini diledi.

Başkan Posbıyık, yayınladığı kutlama mesajında, “Paylaşmanın çoğaldığı, hoşgörü ve dayanışmanın güçlendiği mübarek Ramazan ayının; tüm insanlık için barışa, huzura ve berekete vesile olmasını diliyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL