BAŞKAN POSBIYIK'TAN VALİ TUTULMAZ'A 'HAYIRLI OLSUN' ZİYARETİ

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, geçtiğimiz hafta göreve başlayan Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

YEREL - 24-06-2020 14:20 265 kez okundu.

BAŞKAN POSBIYIK'TAN VALİ TUTULMAZ'A 'HAYIRLI OLSUN' ZİYARETİ

Kdz.Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, geçtiğimiz hafta göreve başlayan Zonguldak Valisi Mustafa Tutulmaz’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “ “Zonguldak Valiliği görevine yeni atanan  Sayın Valimiz Mustafa Tutulmaz’ı  makamında ziyaret ederek görevinde başarılar diledik. Kentimiz gündemindeki konular, projeler ile ilgili fikir alış verişinde bulunduk. İşbirliği içerisinde bölgemizde güzel hizmetlere imza atacağımızı umuyor, kendisine görevinde başarılar diliyorum.” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ŞİRİN EREĞLİ'YE KUTLAMA...

ŞİRİN EREĞLİ'YE KUTLAMA...

23-06-2026 - YEREL

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN ÖREN MAHALLESİ’NDE ALTYAPI HAMLESİ

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN ÖREN MAHALLESİ’NDE ALTYAPI HAMLESİ

23-06-2026 - YEREL