Gülüç Belediyesi’nden Aşure Günü İkramı

YEREL - 24-06-2026 16:44 193 kez okundu.

Gülüç Belediyesi’nden Aşure Günü İkramı

Gülüç Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlara aşure ikramında bulunacak.
Gülüç Belediye Başkanı Sadık Recep Kara, paylaşmanın, bereketin ve kardeşliğin simgesi olan Aşure Günü’nü hemşehrileriyle birlikte idrak etmekten mutluluk duyduklarını belirterek tüm vatandaşları programa davet etti.
26 Haziran Cuma günü, cuma namazının ardından beldedeki camilerin önünde gerçekleştirilecek aşure ikramında vatandaşlar aynı sofranın bereketini paylaşacak.
Başkan Kara, mesajında birlik ve beraberliğin daim olması temennisinde bulunarak, tüm vatandaşların Aşure Günü’nü kutladı ve günün hayırlara vesile olmasını diledi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kdz. Ereğli Rotary Kulübü’nde “Kalıcı Etki Yarat” dönemi

Kdz. Ereğli Rotary Kulübü’nde “Kalıcı Etki Yarat” dönemi

25-06-2026 - YEREL

Trafik güvenliği masaya yatırıldı

Trafik güvenliği masaya yatırıldı

25-06-2026 - YEREL