KUŞBAKIŞI…

YEREL - 29-06-2025 13:48 1254 kez okundu.

KUŞBAKIŞI…

Cuma Akşamı. Alaplı’nın  İsafakılı Köyündeydik.

Meslektaşımız Fedai Kaçar’ın babası adına düzenlenen “Mevlid” programına katıldık.

Yoğun bir kalabalık vardı. Birçok tanıdık simayla karşılaştık, “Merhaba” dedik.

Masamıza Alaplı TSO Başkanı Selçuk Oktay da katıldı. Uzun uzun söyleştik.

Şafak EREL'in "KUŞBAKIŞI…" başlıklı yazısını https://sirineregli.org/yazi/kusbakisi-101.html linkine tıklayarakta okuyabilirsiniz.

 

 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ŞİRİN EREĞLİ'YE KUTLAMA...

ŞİRİN EREĞLİ'YE KUTLAMA...

23-06-2026 - YEREL

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN ÖREN MAHALLESİ’NDE ALTYAPI HAMLESİ

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ’NDEN ÖREN MAHALLESİ’NDE ALTYAPI HAMLESİ

23-06-2026 - YEREL