Trafik güvenliği masaya yatırıldı

YEREL - 25-06-2026 13:48 51 kez okundu.

Trafik güvenliği masaya yatırıldı

Karadeniz Ereğli Kaymakamı Fatih Yılmaz başkanlığında, ilgili kurum temsilcilerinin katılımıyla İlçe Trafik Komisyonu Toplantısı gerçekleştirildi.
Toplantıda; Kıyıcak Mahallesi’nde beton taşıyan araçların geçişleri, köy otobüslerine yönelik talepler, ilçedeki park alanları, yaya geçitleri ve hız kesicilerle ilgili konular görüşüldü.
Trafik güvenliğinin artırılması ve vatandaşlardan gelen taleplerin karşılanmasına yönelik yapılacak çalışmaların değerlendirildiği toplantıda, ilgili kurumlara gerekli talimatlar verildi.
Yetkililer, vatandaşların can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla trafik düzeni ve güvenliğine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Kdz. Ereğli Rotary Kulübü’nde “Kalıcı Etki Yarat” dönemi

Kdz. Ereğli Rotary Kulübü’nde “Kalıcı Etki Yarat” dönemi

25-06-2026 - YEREL

YAZ ETKİNLİKLERİ KENT ORKESTRASI KONSERİ İLE BAŞLIYOR

YAZ ETKİNLİKLERİ KENT ORKESTRASI KONSERİ İLE BAŞLIYOR

25-06-2026 - YEREL