200'E ÇIKTI..

Ereğli’de Korona Virüs kaynaklı can kaybı sayısı 200’e çıktı.

SAĞLIK - 27-01-2021 13:35 251 kez okundu.

200'E ÇIKTI..

Ereğli’de Korona Virüs kaynaklı can kaybı sayısı 200’e çıktı.

İlçeye bağlı Gebe köyünde ikamet eden ve bir süredir Koronavirüs tedavisi gören Ahmet Temel hayatını kaybetti.

Merhum bugün Korona Virüs tedbirleri alınarak toprağa verildi.

Ereğli’de bu vefatla Ocak ayı içinde hayatını kaybedenlerin sayısı 19’a sürecin başından bu yana geçen sürede ise 200’e yükseldi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BOLULU 4 AYLIK RÜZGAR BEBEĞE DESTEK ÇAĞRISI!

BOLULU 4 AYLIK RÜZGAR BEBEĞE DESTEK ÇAĞRISI!

05-03-2026 - SAĞLIK

Alaplı Devlet Hastanesi C grubuna yükseltildi

Alaplı Devlet Hastanesi C grubuna yükseltildi

05-03-2026 - SAĞLIK