56 SAATLİK KISITLAMANIN ARDINDAN...

Ereğli'de 56 saatlik sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesi ile vatandaşlar sokaklara döküldü.

YEREL - 07-12-2020 16:27 273 kez okundu.

56 SAATLİK KISITLAMANIN ARDINDAN...

Ereğli'de 56 saatlik sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesi ile vatandaşlar sokaklara döküldü. Özellikle Pazaryerinde yoğunluk yaşanırken, görüşlerini aldığımız vatandaşlar kısıtlamanın gerekli olduğu, herkesin kurallara uymaları yönünde görüş bildirdiler. 

Türkiye genelinde olduğu gibi Ereğli’de de Cuma akşamı saat 21.00’de başlayan sokağa çıkma kısıtlaması Pazartesi sabahı saat 05.00’ de sona erdi. Yasağın kalkması ile birlikte vatandaşlar sokaklara döküldü. Özellikle Pazaryerinde yoğunluk yaşanırken, kapalı pazaryerine girmek isteyen vatandaşlar HES kodu uygulamasına tabi tutuldu. Sokağa çıkma kısıtlaması ile ilgili görüşlerini aldığımız vatandaşlar, kısıtlama kararının yerinde olduğunu ve atan bir an önce kurtulabilmek adına uygulamanın devam etmesi gerektiğini ifade ettiler. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL