Ağaçtan düştü, hastanelik oldu…

Ereğli'de ağaçtan düşen Ş.S. hastanelik oldu.

asayis - 03-07-2020 13:46 250 kez okundu.

Ağaçtan düştü, hastanelik oldu…

Ereğli'de ağaçtan düşen Ş.S. hastanelik oldu.

Olay ilçeye bağlı Pınarcık köyünde meydana geldi. İddiaya göre çıktığı ağaçta bir anda dengesini kaybeden Ş.S. yere düştü. Ş.S. için haber verilen sağlık ekipleri olay yerine giderek ilk müdahalesini yaptıkları Ş.S. yi devlet hastanesine kaldırdı. Acil serviste tedavi altına alınan Ş.S. nin hayuati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

15-06-2026 - asayis

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

07-01-2026 - asayis