BAŞKAN POSBIYIK, MADENCİLER GÜNÜ’NÜ KUTLADI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 4 Aralık Madenciler Günü nedeniyle mesaj yayımladı.

YEREL - 04-12-2020 17:06 554 kez okundu.

BAŞKAN POSBIYIK, MADENCİLER GÜNÜ’NÜ KUTLADI

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 4 Aralık Madenciler Günü nedeniyle mesaj yayımladı.

Başkan Posbıyık, mesajında şu görüşlere yer verdi:

“Bu şehrin ve bölgenin kaderini değiştiren, zor koşullarda, yaşamın kıyısında ekmek parası ve ülkesi için çalışan, özverili, koca yürekli madenci kardeşlerimi sevgiyle kucaklıyorum.

Daha güvenli ve insanca çalışma koşulları için verdikleri mücadelede her zaman yanlarında olacağım. Ne zordur madenci ailesi olmak! Madencilerin yakınlarına selamlarımı gönderiyorum.

Maden şehitlerini rahmetle yad ediyorum.

Her yıl bugün Orhan Veli’nin bu dizelerini bir kez daha hatırlarız:

Güneşli bir günde

Masmavi göreceğiz Karadeniz'i

Balkaya'dan Kapuz'a kadar,

Karış karış biliriz bu şehri;

Eki'nin çiçekli bahçeleri,

Rıhtıma kömür taşıyan vagonlarıyla;

Paydos saatlerinde yollara dökülen,

Soluk benizli insanlarıyla

 

Siyah akar Zonguldak’ın deresi

Yüz karası değil, kömür karası

Böyle kazanılır ekmek parası”

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL