BAŞKAN POSBIYIK,SOSYAL MEDYA HESABINDAN PAYLAŞTI

Kdz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık çarşı içinde yeniden hayat bulan tulumbanın üzerinde bir not buldu.

YEREL - 25-12-2020 20:58 552 kez okundu.

BAŞKAN POSBIYIK,SOSYAL MEDYA HESABINDAN PAYLAŞTI

Kdz Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık çarşı içinde yeniden hayat bulan tulumbanın üzerinde bir not buldu. Bulduğu notu sosyal medya hesabından paylaşarak vatandaşa teşekkür eden Başkan Posbıyık mesajında şu ifadeleri kullandı:
''Bugün çarşı içinde yeniden hayat bulan tulumbamızın üzerinde bu notu bulduk. Bu etkileyici ve nazik davranışından ötürü hemşerimize çok teşekkür ediyoruz.
Bu güzel yaklaşımı, sanatçılarımıza ve şehrimizin kültürel, sanatsal yönünü güçlendirmek için çalışmalar yürüten bizlere güç verecektir.''

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL