BAYRAM ÖNCESİ İKRAMİYELER ÖDENDİ

Kdz. Ereğli Belediyesi’nde çalışan işçi ve memur 295 personelin ikramiyeleri bayram öncesi hesaplarına yatırıldı.

YEREL - 28-07-2020 19:51 207 kez okundu.

BAYRAM ÖNCESİ İKRAMİYELER ÖDENDİ

Kdz. Ereğli Belediyesi’nde çalışan 295 işçi ve memurun toplu sözleşmeden doğan 468 bin 500 TL tutarındaki işveren ikramiyeleri Kurban Bayramı öncesinde banka hesaplarına yatırıldı.

201 memura Kurban Bayramı ikramiyesi toplam 289 bin 500 TL, 94 işçiye de devlet ikramiyesi olan toplam 179 bin TL ödeme yapıldı. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Zor koşullara rağmen birlikte önemli mücadele verdiğimiz personelimiz, ikramiyelerini aileleriyle birlikte güle güle harcasınlar. İyi bayramlar diliyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL