BİN 500 SAMURAY ARISI DOĞAYA SALINDI

Vali Osman Hacıbektaşoğlu’nun katılımlarıyla kahverengi kokarca zararlısına karşı 1500 adet samuray arısı (Trissolcus japonicus) salımı gerçekleştirildi.

YEREL - 11-07-2025 17:58 645 kez okundu.

BİN 500 SAMURAY ARISI DOĞAYA SALINDI

Kdz. Ereğli'ye bağlı Ormanlı beldesi Başören köyünde, Vali Osman Hacıbektaşoğlu’nun katılımlarıyla kahverengi kokarca zararlısına karşı 1500 adet samuray arısı (Trissolcus japonicus) salımı gerçekleştirildi.

Tarım ve Orman Bakanlığı koordinasyonunda yürütülen proje kapsamında, 6 dekarlık alanda çevre dostu biyolojik mücadele uygulandı. Fındık başta olmak üzere birçok ürüne zarar veren kahverengi kokarcaya karşı yapılan uygulamanın, bölgedeki verimliliğe katkı sağlaması ve kimyasal mücadeleye alternatif oluşturması hedefleniyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL