DENETİM YAPAN GÖREVLİLERE SALDIRDI

Ereğli'de maske takmayan bir kişi denetim yapan görevlilere saldırdı.

asayis - 15-01-2021 18:05 547 kez okundu.

DENETİM YAPAN GÖREVLİLERE SALDIRDI

Ereğli'de maske takmayan bir kişi denetim yapan görevlilere saldırdı.

Olay saat 17.25 sıralarında ilçeye bağlı Müftü Mahallesi Ereylin AVM mevkide meydana geldi. İddiaya göre maske takmayan bir kişi denetim yapan görevlilere saldırdı. Haber verilmesi üzerine olay yerine kısa sürede ulaşan ekipler şahsi ifadesi alınmak üzere polis karakoluna götürdü.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

15-06-2026 - asayis

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

07-01-2026 - asayis