EDOBİS'TEN KAYMAKAMA ZİYARET

Ereğli Doğa ve Bisiklet Gezginleri Derneği (EDOBİS) Yönetim Kurulu üyelerinin Kaymakam İsmail Çorumluoğlu’nu ziyaret ettikleri bildirildi. 

YEREL - 02-01-2021 15:29 214 kez okundu.

EDOBİS'TEN KAYMAKAMA ZİYARET

Ereğli Doğa ve Bisiklet Gezginleri Derneği (EDOBİS) Yönetim Kurulu üyelerinin Kaymakam İsmail Çorumluoğlu’nu ziyaret ettikleri bildirildi. 

Dernekten yapılan yazılı açıklamaya göre, EDOBİS Yönetim Kurulu Başkanı Yekta Lafçı, aynı zamanda derneğin yıl içinde gerçekleştirdiği etkinliklerle ilgili bilgi aktardığı ziyarette, Ereğli ile ilçeye bağlı Kandilli beldesi arasındaki eski demiryolunun “Yürüme ve Bisiklet Yolu’ olarak düzenlenmesi çalışmaları da değerlendirildi.
Kaymakam Çorumluoğlu, derneği çalışmalarını yakından takip ettiğini, kendisinin de ‘sıkı bir Bisiklet Takipçisi’ olduğunu belirtti.
Karşılıklı yeni yıl kutlamaları gerçekleştirilen ziyarette, Kaymakam Çorumluoğlu’na, üzerinde minyatür bisiklet bulunan plaket ile derneğin forması hediye edildi.
Ziyarette; Dernek yönetim kurulu üyeleri Hakan Karaorman, Nigar İnce, Serkan Hodancı ile Özcan Öktem de hazır bulundu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL