ERDEMİR'E,TSE COVID-19 GÜVENLİ ÜRETİM BELGESİ

OYAK Maden Metalürji Grubu Şirketlerinden Erdemir, sektöründe TSE Covid-19 Güvenli Üretim Belgesi almaya hak kazanan ilk entegre tesis olurken, Ersem Manisa da sektörde aynı belgeye layık görülen ilk şirket oldu.

YEREL - 14-07-2020 11:52 262 kez okundu.

ERDEMİR'E,TSE COVID-19 GÜVENLİ ÜRETİM BELGESİ

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL