EREĞLİ SESSİZLİĞE BÜRÜNDÜ...

Kısıtlamada sessizliğe bürünen cadde ve sokaklar Emniyet ekipleri ve sağlık çalışanlarına kaldı.

YEREL - 10-01-2021 14:37 365 kez okundu.

EREĞLİ SESSİZLİĞE BÜRÜNDÜ...

Ereğli'de de tüm Türkiye genelinde olduğu gibi Yeni Korona Virüs tedbirleri kapsamında hafta sonu uygulanan sokağa çıkma yasağı devam ediyor. Kısıtlamada sessizliğe bürünen cadde ve sokaklar Emniyet ekipleri ve sağlık çalışanlarına kaldı.

Cuma günü saat 21.00 ile Pazartesi saat 05.00 arası uygulanan hafta sonu kısıtlamaları, polis ekiplerinin titiz çalışmalarıyla aralıksız sürüyor. Polis ekipleri kötü hava koşullarına aldırış etmeden kentin farklı noktalarında denetimlerini yaparak araçları ve sürücüleri kontrol etmeye devam ediyor. Kent merkezlerinin giriş, çıkışlarında ve kavşaklarda uygulanan denetim noktalarında araçlar tek tek kontrol ediliyor. Belgeleri olan sürücüler denetim noktalarından geçerken kısıtlamayı ihlal eden vatandaşlara idari para cezası uygulanıyor. Diğer yandan sağlık çalışanları da bu zorlu süreçte çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL