Evinde ölü bulundu…

Ereğli'de evde tek başına yaşayan yaşlı kadın evinde ölü bulundu.

asayis - 10-07-2020 19:48 347 kez okundu.

Evinde ölü bulundu…

 Ereğli'de evde tek başına yaşayan yaşlı kadın evinde ölü bulundu. 

Olay İlçeye bağlı Sarıkorkmaz Mahallesi Yeşiltepe sokakta meydana geldi. İddiaya göre evinde yalnız yaşayan 92 yaşında ki Güllü Kaya’dan (92) haber alamayan torunu eve geldi. Eve girdiğinde ise Güllü Kaya’yı hareketsiz olarak bulan torunu durumu polis ve 112 ekiplerine haber verdi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri yaşlı kadının öldüğünü belirledi. Acı haberi alan yakınları ve mahalle sakinleri gözyaşlarına boğuldu. Yaşlı kadının cansız bedeni yapılan incelemenin ardından Devlet hastanesi morguna kaldırıldı.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

GÖKHAN İLHAN'IN ANİ VEFATI EREĞLİ'Yİ YASA BOĞDU

15-06-2026 - asayis

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

63 ilde uyuşturucu madde satıcılarına operasyon, 162 tutuklama!

07-01-2026 - asayis