KISITLAMAYI İHLAL EDEN 2 GENCE CEZA...

Ereğli'de sokağa çıkma kısıtlamasına rağmen sokağa çıkan ve darbuka eşliğinde konser veren 3 genç polisi görünce kaçmaya başladı. Polis konser veren Gençlerden ikisini yakalarken, üzerlerinde kimlik çıkmaması üzerine polis merkezine götürüldü. 

YEREL - 06-12-2020 12:33 420 kez okundu.

KISITLAMAYI İHLAL EDEN 2 GENCE CEZA...

Ereğli'de sokağa çıkma kısıtlamasına rağmen sokağa çıkan ve darbuka eşliğinde konser veren 3 genç polisi görünce kaçmaya başladı. Polis konser veren Gençlerden ikisini yakalarken, üzerlerinde kimlik çıkmaması üzerine polis merkezine götürüldü. 

Olay ilçeye bağlı Kavaklık mahallesinde meydana geldi. Alınan bilgilere göre Kavaklık mahallesinde 3 genç darbuka eşliğinde konsere başladı. Mahalle sakinlerinin durumu polise bildirmesinin ardından olay yerine gelen polisi gören 3 genç kaçmaya başladı. Polisin kısa takibi sonrasında gençlerden 17 ve 19 yaşındaki ikisi yakalandı. Sokağa çıkma kısıtlamasını ihlal eden gençlerin kimliklerinin üzerinde olmaması sebebiyle polis gençleri karakola götürdü. Kimlik tespiti yapılan iki gence Sokak Kısıtlamasını ihlalden dolayı işlem yapıldığı öğrenildi. Gençler, 392 liralık kesilen cezanın ardından evlerine gönderildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL