KOMUTANLAR, BAŞKAN POSBIYIK’I ZİYARET ETTİ

Denizcilik ve Kabotaj Bayramı etkinlikleri kapsamında Ereğli Limanı’na ziyarette bulunan TCG Pirireis (S-330) Denizaltı Gemisi komutanları Belediye Başkanı Halil Posbıyık’a nezaket ziyaretinde bulundu.

YEREL - 01-07-2025 11:41 1056 kez okundu.

KOMUTANLAR, BAŞKAN POSBIYIK’I ZİYARET ETTİ

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, 1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı kutlamaları kapsamında Kdz. Ereğli’ye gelen TCG Pirireis (S-330) Denizaltı Gemisi komutanlarını makamında ağırladı.

Başkan Posbıyık, TCG Piri Reis Denizaltı Gemisi Komutanı Deniz Kurmay Albay Şefik Kahve, Gemi Başçarkçısı Deniz Üsteğmen Ahmet Bircan Gündoğdu ve Gemi Kıdemli Atssubayı Torpido Astsubay Kıdemli Başçavuş Murat Kaymaz’a ziyaretleri için teşekkür ederek; “1 Temmuz Denizcilik ve Kabotaj Bayramı’nı kutluyor, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarını ve tüm deniz şehitlerimizi bir kez daha saygıyla, minnetle anıyorum. Sizlere de görevlerinizde başarılar diliyorum” dedi.

Komutanlar, Ereğli’yi ziyaret etmekten mutlu olduklarını belirttiler. Başkan Yardımcıları Çetin Yiğit ve Gökhan Günay’ın da hazır bulunduğu karşılıklı hediyeleşmede bulunuldu.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

ZONGULDAK EĞİTİM CAMİASININ ACI GÜNÜ: ŞAHİN ÖREN'E SON GÖREV

27-06-2026 - YEREL

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

KARNE SEVİNCİNE ANLAM KATAN ZİYARET

27-06-2026 - YEREL