KÖPEK SALDIRISINA UĞRAYAN 2 KİŞİ HASTANELİK OLDU

 Ereğli'de sahil bandında köpek saldırısına uğrayan iki kişi hastanelik oldu.

SAĞLIK - 07-12-2020 16:03 302 kez okundu.

KÖPEK SALDIRISINA UĞRAYAN 2 KİŞİ HASTANELİK OLDU

 Ereğli'de sahil bandında köpek saldırısına uğrayan iki kişi hastanelik oldu.

Olay sahil bandında meydan ageldi. İddiaya göre arkadaşı ile birlikte sahilde yürüyen 52 yaşındaki Melih U. Köpeğin saldırısına uğradı. Sahipli olup olmadığı öğrenilemeyen köpeğin saldırısında elinden yaralana Melih U. İle arkadaşı olay yerine gelen sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından ilk olarak Anadolu, ardında da devlet hastanesine kaldırıldı. Acil servise alınan Melih U. Nun eline müdahale edilirken, arkadaşının ise yaralanmadığı, korkudan dolayı panik yaşadığı öğrenildi. Ereğli belediyesi Zabıta müdürlüğü ekipleri 2 kişiye saldıran köpeğin bulunması için çalışma başlattı. 

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
BOLULU 4 AYLIK RÜZGAR BEBEĞE DESTEK ÇAĞRISI!

BOLULU 4 AYLIK RÜZGAR BEBEĞE DESTEK ÇAĞRISI!

05-03-2026 - SAĞLIK

Alaplı Devlet Hastanesi C grubuna yükseltildi

Alaplı Devlet Hastanesi C grubuna yükseltildi

05-03-2026 - SAĞLIK