PROTOKOL İMZALADILAR...

Kdz.Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası, EKŞİ Bilişim Tasarım firması ile E Dönüşüm İşbirliği protokolü imzaladı.

YEREL - 02-12-2020 12:05 484 kez okundu.

PROTOKOL İMZALADILAR...

Kdz.Ereğli Ticaret ve Sanayi Odası, EKŞİ Bilişim Tasarım firması ile E Dönüşüm İşbirliği protokolü imzaladı. Kdz.Ereğli TSO tarafından konuyla ilgili yapılan açıklamada, “Odamız üyelerinin E-Fatura, E-Arşiv , E-İhracat , E-İrsaliye ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla , Bayt Yazılım Batı Karadeniz Bölge Müdürlüğü  Ekşi Bilişim ve Tasarım  firması ile ‘’E-Dönüşüm İşbirliği Protokolü’’ bugün imzalanmıştır. İmzalanan Protokol ile mevcutta uygulanan indirimin halinde %20 ilave indirim sağlanacaktır. Protokol 01/12/2020 –  31/12/2020 tarihleri arasında geçerlidir İşbirliği protokolü nden yararlanmak isteyen üyelerimizin  Ekşi Bilişim ve Tasarım(iş yeri tel:0372 322 61 07)  firması ile irtibata geçmesi önemle duyurulur. Tüm Üyelerimize Hayırlı Olsun”denildi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Şenol Azman’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

EGD’den Başkan Posbıyık’a geçmiş olsun ziyareti

24-06-2026 - YEREL