KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ AŞURE PAYLAŞACAK

Kdz. Ereğli Belediyesi tarafından Muharrem ayı dolayısıyla 11 Temmuz Cuma günü saat 13.45’de İnönü Parkı’nda vatandaşlara aşure dağıtacak. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Bereketin, birlik ve beraberliğin, kardeşliğin ve dayanışmanın simgesi aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.

YEREL - 09-07-2025 12:49 1113 kez okundu.

KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİ AŞURE PAYLAŞACAK

Kdz. Ereğli Belediyesi, geleneksel hale getirdiği aşure dağıtımını bu yıl Muharrem ayında da sürdürüyor.

11 Temmuz Cuma günü saat 13.45’de İnönü Parkı’nda vatandaşlara aşure dağıtılacak. Belediye Başkanı Halil Posbıyık, “Bereketin, birlik ve beraberliğin, kardeşliğin ve dayanışmanın simgesi aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.

Neler Söylendi?
DİĞER HABERLER
Gülüç’te market denetimi: Etiket ve fiyat uyuşmazlığına yasal işlem

Gülüç’te market denetimi: Etiket ve fiyat uyuşmazlığına yasal işlem

25-06-2026 - YEREL

MÜSİAD'DA GELENEK BOZULMADI... BU YIL DA ÖDÜLLENDİRDİ...

MÜSİAD'DA GELENEK BOZULMADI... BU YIL DA ÖDÜLLENDİRDİ...

25-06-2026 - YEREL